Jak funguje servis
Metodika servisu 

Pokud nám donesete zařízení na opravu, kolegové na prodejně s Vámi sepíši Potvrzení o přijetí do servisu. Co budeme chtít vědět:
1) Jméno.
2) Telefon a email.
3) Přesný popis závady. A také časový interval, v kterém se závada projevuje.
4) Heslo pro přístup do BIOSu a do Windows nebo jiného operačního systému.

Od nás se dozvíte cenový strop opravy, který může být překročen jen s Vaším souhlasem. Představu o ceně si můžete udělat v našem ceníku.
Dovolujeme si Vás upozornit, že při přijmutí zařízení můžeme požadovat zálohu na opravu ve výši ceny diagnostiky zařízení.

Pokud závada není jasná, uděláme diagnostiku. Poté Vám zavoláme cenu opravy. Když se rozhodnete zařízení neopravovat, tak hradíte cenu diagnostiky. Ta Vám bude odečtena v případě zakoupení nového zařízení od nás.

Po dokončení oprav dostanete SMSkou výzvu k vyzvednutí a do emailu servisní protokol, kde bude popsána závada a oprava zařízení.

Zařízení si prosím co nejdříve vyzvedněte. Pokud tak neučiníte do 14 dnů, upozorníme Vás. Pokud na naše upozornění nebudete reagovat, bude Vaše zařízení rozebráno a zlikvidováno na úhradu servisních prací a skladových nákladů. Pokud zařízení nejde opravit a zálohu na diagnostiku jste již uhradili, stačí nám zaslat emailem souhlas s likvidací zařízení a my ho ekologicky zlikvidujeme.

Servisní práce se někdy mohou prodloužit při nutnosti objednat náhradní díl. Sice máme širokou síť dodavatelů v ČR, ale velice často musíme objednávat v zahraničí. Pak se může oprava protáhnout o 14-21 dní.