Rychlá pomoc na dálku

Nechte našeho technika připojit se na vás počítač a pomoci. Pokud bude problém na dálku neřešitelný, můžete ještě počítač přinést k nám na servis nebo si objednat návštěvu.

Zavolejte nám a pak kliněte na:

realizováno pomocí N-Able Take Control technologie

Jak funguje IT pomoc na dálku?

Jak navázat spojení na dálku?

- zavolejte nebo napište k nám na firmu a domluvte si termín zásahu

- klikněte na tlačítko Získat pomoc, stáhněte aplikaci "Sirius_IT.exe" a pak ji spusťte

- při spuštění dovolte aplikaci provádět změny ve vašem počítači. Pokud to neuděláte (třeba ani nemůžete), budou možnosti technika značně omezené

- upozorněte našeho technika, že čekáte na připojení. Telefonicky, emailem, ...

- technik na své konzoli uvidí Vaši čekající žádost a bude se moci připojit

- bude moci ovládat Váš počítač, kontrolovat parametry, kopírovat soubory oběma směry, atd atp.

Co je k připojení potřeba?

Nastartovaný počítač s Windows připojený k internetu.

Pokud Váš počítač už nenastartuje, nebude připojení na dálku možné. V takovém případě nám počítač přineste na servis nebo si domluvte výjezd.

Pokud máte Mac nebo mobil/tablet s Androidem, umíme se také připojit. Kontaktujte nás a pošleme instrukce.

Je to bezpečné?

- po připojení technika uvidíte jeho jméno a fotku, abyste věděli, kdo u Vás pracuje

- když aplikaci pro vzdálenou pomoc zavřete, úplně se ukončí a technik se již nemůže připojit. Budete-li ho znovu potřebovat, spustíte opět aplikaci Sirius_IT.exe

- technici pro připojení do systému používají zabezpeční jménem, heslem a dalším faktorem. Veškerá spojení jsou šifrovaná SSL.

Jak zaplatím za pomoc?

Po vyřešení problému si od Vás vezme technik email, na který pak obdržíte fakturu s QR kódem. Tu zaplatíte převodem. 

Pokud problém nevyřešíme, nebudete platit nic. 

Jednáme férově a očekáváme to samé od našich zákazníků.


Například: koupili jste si novou multifunkční tiskárnu. Po zapojení tiskne ale neskenuje. Zavoláte k nám, domluvíte si termín (s trochou štěstí ihned), technik se k vám připojí a skenování zprovozní. Bude mu to trvat do 30 minut a Vy zaplatíte 520 Kč vč DPH 21%. 

Jak uplatním objednávku z eshopu?

Pokud máte IT pomoc zakoupenou z našeho eshopu, můžete buď vyčkat až se Vám ozve náš technik a domluvíte si termín, nebo nám zavolejte na prodejnu a vyžádejte si termín. V takovém případě si připravte číslo objednávky z eshopu.